Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на масло - 2 литра за 150 км!!! Маслото "бяга" в дроселовата клапа.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Отде я взе тая кола че ми стана интересно?????
    От Италия, що?
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #32
      Ми интересно ми е просто кой ти я е дал така.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Ми интересно ми е просто кой ти я е дал така.....
        Едва ли ще го познаваш онзи, които ми я даде така Така си пристигна колата. Но доколкото разбрах, доста колеги страдат от същото. Не е болка за умиране, а и изчистването е елементарна процедура.
        Успех
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #34
          Днес отворих капака на клапаните и нямаше нищо запушено в него а колата си гори зверски масло и ми казаха че сигурно имам счупен сегмент. Обаче когато сложихме отново капака и се опитах да запаля няма никои върти все едно че няма грам компресия. Маистора каза че неможе да качи масло и затова е станало така. Пробвахме да я дърпаме и пак нищо все едно няма никва компресия. Някои може ли да каже какво може да е станало че се отчаях вече.
          2.0 TS

          Comment


          • #35
            Съдейки по броя на постовете ти скоро си си взел много хубава Алфа на много добра цена, не се отчайвай. Тепърва тръгваш по много дълъг път. Успех. И аз оттам идвам. Каквото излезе питай ще помагаме.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #36
              re

              Някои знае ли колко ще ми струва смяна на сегментите и някои добър сервиз в Ямбол, Сливен или Стара Загора.
              2.0 TS

              Comment


              • #37
                Някъде около 500-800лв според зависи, но дали ще сменяш само сегменти е отделен въпрос. На каква кола е това че не разбрах?
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  re

                  За Алфа 156 2.0ТС 2000г. става въпрос.
                  2.0 TS

                  Comment


                  • #39
                    Приятелю много внимавай къде ще я правиш!!! 100-200лв не ги гледай и ако нямат специални пети за зацепване на валовете бягай от там. Питай тука из форума щото и аз не мога да ти кажа къде, от моя ремонт не съм доволен после издавах още 500лв за сума ти недогледани неща и странни течове.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #40
                      re

                      Братле мерси много за инфото ще питам дали имат такива инструменти и ще търся накой добър сервиз независимо че ще е по-скъпо само да стане работата.
                      2.0 TS

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Huliganin Покажи съобщение
                        Някои знае ли колко ще ми струва смяна на сегментите и някои добър сервиз в Ямбол, Сливен или Стара Загора.
                        160-200 сегменти
                        50 гарнитура глава
                        гарнитура капак клапани 20-60лв
                        биелни лагери 60-80лв
                        гарнитури колектори 50лв
                        масло и филтър 50-120лв
                        Ревизия глава 100-150лв
                        И другото е труд но при всички положения над 200лв може до към 300-350
                        Но има няколко тънки места така че е добре сервиза да е правил и други алфи.
                        И това е ако няма други проблеми като надрани цилиндри или колянов вал.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #42
                          Ще използвам темата, за да не отварям нова

                          Имах един теч от гарнитурата на клапаните.
                          Купих чудна гарнитура за 60лв. Всичко си стана перфектно.
                          Вчера гледам - яко олято, чак тръгнало към компресора на климатика и целия капак на катализатора... лошо ми стана
                          Викам... да не съм завил добре... не може да е, все пак втулките ограничават и е се тая колко ще завивам...

                          Свалих я пак... имам чувство, че не упътнява добре, в смисъл, не е достатъчно притисната.
                          Какво да правя?
                          Аз се сещам за три варианта:
                          1. Силикон + гарнитурата
                          2. Да намаля втулките, да кажем с 5 десети
                          3. Крив капак ?!

                          И другия въпрос : Как се сваля точно тоя сепаратор?
                          Ония щифтове отстрани по целия "диаметър" на капака ли са ключа за бараката ?

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                            Ще използвам темата, за да не отварям нова

                            Имах един теч от гарнитурата на клапаните.
                            Купих чудна гарнитура за 60лв. Всичко си стана перфектно.
                            Вчера гледам - яко олято, чак тръгнало към компресора на климатика и целия капак на катализатора... лошо ми стана
                            Викам... да не съм завил добре... не може да е, все пак втулките ограничават и е се тая колко ще завивам...


                            Свалих я пак... имам чувство, че не упътнява добре, в смисъл, не е достатъчно притисната.
                            Какво да правя?
                            Аз се сещам за три варианта:
                            1. Силикон + гарнитурата
                            2. Да намаля втулките, да кажем с 5 десети
                            3. Крив капак ?!

                            И другия въпрос : Как се сваля точно тоя сепаратор?
                            Ония щифтове отстрани по целия "диаметър" на капака ли са ключа за бараката ?
                            Аха, и се чупят лесно

                            Comment


                            • #44
                              От това ме е страх... за това питам по 100 пъти

                              Comment


                              • #45
                                Аз незнам някой хора в този форум как са го отваряли тоя сепаратор. Опитах веднъж. Тя толкова опечена тази пластмаса, че само докато напъна леко и започва да пука. Никога не съм отварял и не бих и се мъчил. Най-добре закарай капака на пароструйка да го измият хубаво. Там през дупките му препарата си влиза и си го мие.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X