Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разход на масло - 2 литра за 150 км!!! Маслото "бяга" в дроселовата клапа.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМи интересно ми е просто кой ти я е дал така.....Така си пристигна колата. Но доколкото разбрах, доста колеги страдат от същото. Не е болка за умиране, а и изчистването е елементарна процедура.
Успех156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Днес отворих капака на клапаните и нямаше нищо запушено в него а колата си гори зверски масло и ми казаха че сигурно имам счупен сегмент. Обаче когато сложихме отново капака и се опитах да запаля няма никои върти все едно че няма грам компресия. Маистора каза че неможе да качи масло и затова е станало така. Пробвахме да я дърпаме и пак нищо все едно няма никва компресия. Някои може ли да каже какво може да е станало че се отчаях вече.2.0 TS
Comment
-
Съдейки по броя на постовете ти скоро си си взел много хубава Алфа на много добра цена, не се отчайвай. Тепърва тръгваш по много дълъг път. Успех. И аз оттам идвам. Каквото излезе питай ще помагаме.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Някъде около 500-800лв според зависи, но дали ще сменяш само сегменти е отделен въпрос. На каква кола е това че не разбрах?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Приятелю много внимавай къде ще я правиш!!! 100-200лв не ги гледай и ако нямат специални пети за зацепване на валовете бягай от там. Питай тука из форума щото и аз не мога да ти кажа къде, от моя ремонт не съм доволен после издавах още 500лв за сума ти недогледани неща и странни течове.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Huliganin Покажи съобщениеНякои знае ли колко ще ми струва смяна на сегментите и някои добър сервиз в Ямбол, Сливен или Стара Загора.
50 гарнитура глава
гарнитура капак клапани 20-60лв
биелни лагери 60-80лв
гарнитури колектори 50лв
масло и филтър 50-120лв
Ревизия глава 100-150лв
И другото е труд но при всички положения над 200лв може до към 300-350
Но има няколко тънки места така че е добре сервиза да е правил и други алфи.
И това е ако няма други проблеми като надрани цилиндри или колянов вал.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Ще използвам темата, за да не отварям нова
Имах един теч от гарнитурата на клапаните.
Купих чудна гарнитура за 60лв. Всичко си стана перфектно.
Вчера гледам - яко олято, чак тръгнало към компресора на климатика и целия капак на катализатора... лошо ми стана
Викам... да не съм завил добре... не може да е, все пак втулките ограничават и е се тая колко ще завивам...
Свалих я пак... имам чувство, че не упътнява добре, в смисъл, не е достатъчно притисната.
Какво да правя?
Аз се сещам за три варианта:
1. Силикон + гарнитурата
2. Да намаля втулките, да кажем с 5 десети
3. Крив капак ?!
И другия въпрос : Как се сваля точно тоя сепаратор?
Ония щифтове отстрани по целия "диаметър" на капака ли са ключа за бараката?
Comment
-
Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщениеЩе използвам темата, за да не отварям нова
Имах един теч от гарнитурата на клапаните.
Купих чудна гарнитура за 60лв. Всичко си стана перфектно.
Вчера гледам - яко олято, чак тръгнало към компресора на климатика и целия капак на катализатора... лошо ми стана
Викам... да не съм завил добре... не може да е, все пак втулките ограничават и е се тая колко ще завивам...
Свалих я пак... имам чувство, че не упътнява добре, в смисъл, не е достатъчно притисната.
Какво да правя?
Аз се сещам за три варианта:
1. Силикон + гарнитурата
2. Да намаля втулките, да кажем с 5 десети
3. Крив капак ?!
И другия въпрос : Как се сваля точно тоя сепаратор?
Ония щифтове отстрани по целия "диаметър" на капака ли са ключа за бараката?
Comment
-
Аз незнам някой хора в този форум как са го отваряли тоя сепаратор. Опитах веднъж. Тя толкова опечена тази пластмаса, че само докато напъна леко и започва да пука. Никога не съм отварял и не бих и се мъчил. Най-добре закарай капака на пароструйка да го измият хубаво. Там през дупките му препарата си влиза и си го мие.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment